Web Design Services

Konversijos: Svarbiausias Verslo Efektyvumo Rodiklis

Konversijų optimizavimas ne tik padidina pardavimus, bet ir visų kitų tolimesnių Jūsų veiksmų internete pelningumą. Auga kiekvieno atvesto mokamos reklamos lankytojo vertė, labiau apsimoka investuoti į reklamą, organinį srautą ar net geresnį asortimentą.

Konversija: kaip "Išspausti" Daugiau iš Esamos Svetainės

Terminas "conversion" anglų kalboje reiškia korversiją, virsmą. Jis naudojamas apibūdinti potencialaus kliento/svetainės lankytojo virsmą klientu. Konversiją nustatyti gan paprasta: ji procentais nurodo kuri dalis svetainės lankytojų virsta Jūsų klientais ar atlieka jums norimą veiksmą. Konversiją visiškai tiksliai galima nustatyti el. parduotuvėse, ne taip tiksliai ne internetines paslaugas teikiančiose svetainėse.

Kiek svarbi yra konversija?

Tai pagrindinis efektyvaus verslo internete rodiklis. Ar parduosite savo prekę ar paslaugą 3% lankytojų, 6% ar 9% - tai dvigubo-trigubo pelno klausimas.

 

Konversija nulemia ar jūsų rinkodaros pastangos atsiperka su kaupu, vos išlaiko verslą ar neša nuostolius.

 

Išvada: be optimalios konversijos rinkodarai skirtos lėšos metamos lauk.

 

Todėl turime Jums gerą žinią – jei dar neoptimizavote savo puslapio, esate vos už kelių žingsnių nuo didesnių pardavimų!

Effective Web Development Solutions

Nuo ko tai priklauso?

Klientų pritraukimą įtakoja begalė veiksnių. Vieni pagrindinių faktorių yra:

  • verslo specifika;
  • konkurencija;
  • Jūsų pasiūlymo klientui vertė;
  • tinklalapio struktūra;
  • svetainės navigacija ir patogumas;
  • tinklalapio "draugiškumas" (spalvos, formos, paprastumas);
  • atsiliepimai apie paslaugas;
  • Jūsų įvaizdis;
  • patikimumo įvaizdis;
  • ir kiti faktoriai...

Geras konversijų rodiklis

Jūsų konversijos rodiklis mažesnis nei 2-3 %? Puiku! Tai reiškia, kad turite labai daug potencialo parduoti daugiau. Net jei ir konversijų rodiklis yra toks, tai reiškia, kad yra potencialo parduoti 98 - 96 % daugiau.

Kaip padidinti konversiją?

Tai pasiekiama gerinant svetainės patogumą (angl. usability), lankytojo patirtį (angl. user experience), aiškumą, patikimumo įvaizdį bei didinant duodamą vertę (nebūtinai materialią) klientui.

Effective Web Development Solutions

Kaip tai darome mes?

Pagrindinis būdas:

  • Stebint vartotojų elgseną (vertinant įvairius rodmenis) jūsų svetainėje ieškome silpnųjų taškų. Galbūt klientą atbaido pats pirmasis puslapis, o gal jis pabėga, kai prašoma atlikti veiksmą (pvz. pirkti duomenis ar susisiekti su jumis), o gal kažkuriame viduriniame žingsnyje jis pasiklysta? Žinant tai ir įvertinant svetainės dizainą bei potencialaus kliento psichologiją teikiame svetainės tobulinimo pasiūlymus.
  • Stebime, kokie pardavimų rodikliai po pakeitimų.
  • Priklausomai nuo to ar pakeitimai padėjo ar ne, siūlome ir bandome kitus pakeitimus, kad padidintume jūsų e-parduotuvės efektyvumą.

Papasakokite apie savo projektą!

Optimizuokime jį geriausiems rezultatams.

Laukeliai pažymeti * yra privalomi.